vineri, 11 martie 2016

Fricile Alexandrei

Eu sunt Alexandra şi sunt foarte curajoasă. Da, pe bune! Nu mi-e frică de multe lucruri. Ba chiar merg la dentist de mică! La prima întâlnire - fără lumânări - cu dentistul meu, l-am lovit cu piciorul în burtă. Asta ca să îi arăt nemernicului că nu mă sperie el pe mine!
 Nu mi-e frică de boli incurabile care să mă oprească din a merge la concertele tuturor trupelor mişto, sau din a-mi termina lista aia nenorocită de dorinţe.  Apropo, dacă îi prisoseşte cuiva vreun bilet dus - optional întors- către  Brazilia, să mă contacteze! 
Nu mi-e frică de multe lucruri. Pun pariu că să devin o statistică a unui bilanţ anual al victimelor moarte în accidente rutiere nu e aşa de rău pe cât sună. Iar în cazul în care aş rămâne în scaun cu rotile, ei bine, prietenii m-ar lua cu ei la cumpărături în fiecare zi ca să poată parca pe locurile de handicapaţi. 
   Ador să locuiesc la etajul 10! N-ar fi vreo problema să mă trezesc printre ruine după un cutremur fără precedent. În Alexandria nu există cutremure; doar constelaţii şi iubiri uitate. Nu m-ar deranja nici să mă trezesc în ruine. Ha!
 Nu cred că îmi e frică de fiecare dată când intru în lift. Probabilitatea ca eu să fiu zdrobită într-un accident inopinat în cele treizeci de secunde de la etajul 10 până la parter e de vreo 1%, sau cam aşa. Nu mi-e frică de multe lucruri.
 Totul e OK, atât doar să nu moară el primul. 
  Eu sunt Alexandra şi nu am fost niciodată o persoană prea curajoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu