luni, 9 mai 2016

Dog days

Întâmplarea a făcut ca să dau peste o melodie a celor de la Deftones şi să-mi aduc aminte de mine.

De ieri pâna azi, de acum doi ani pâna acum un an. De începuturi şi de sfârşituri ale mele, ale lor. De rebeliune şi beţii, de lucruri pe care mă bucur că le-am făcut şi de puţine lucruri pe care regret că nu le-am făcut, de concerte şi dresuri rupte, de tine, Alex. De voi, cei pe care i-am plăcut sau înşelat - cu gânduri, săruturi sau planuri. De tine, Dan, care eşti aici şi ştiu că vei rămâne. De tine, Diana, de care m-am îndepărtat. De tine, Vanessa, de care sper să n-o fac. Mi-am adus aminte de zâmbete de copii în supermarketuri şi de morţi subite care mă bântuie. 

Am ajuns până aici. Sper să ajung acolo. 
Am fost o grămadă de versiuni ale Alexandrei. Am cunoscut şi pierdut oameni. Am dezamăgit şi am marcat oameni. Îmi place ce sunt acum. Aş putea fi mai mult. 

Sper că mă aşteaptă vremuri bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu